Pošta - Číselníky pošty - Pošta
Typ zásielky
Vo voľbe Číselníky pošty - Typy zásielok - je potrebné nahrať Číselník typov zásielok , ktoré budete používať . Sú to všetky typy poštových zásielok ako napríklad: obyčajný list, doporučený list, atď.
Ku každému používanému typu zásielky,je potrebné začiarknuť začiarkávacie pole, že je Platný .
Ku každému doporučenému typu zásielky pokiaľ je to doporučený list, balík alebo iná doporučená zásielka, je potrebné začiarknuť začiarkávacie pole - Doporučený.
Až na základe príznaku Doporučený sa bude vytvárať poštový podací hárok PPH) do ktorého sa napĺňajú záznamy len o doporučených zásielkách. Ak potrebujete zrušiť používanie údaja "typu zásielky" odčiarknete začiarkávacie pole "Platný".
Súbor:Img rsd ciselniky 02.jpg
Oddelenia
Vo voľbe Číselníky pošty - Oddelenia - je potrebné nahrať všetky názvy Oddelení firmy ktorým budete priradovať v programe poštové zásielky.
Súbor:Img rsd ciselniky 03.jpg
Cenník
Vo voľbe Číselníky pošty - Cenník - je potrebné nahrať Cenník poštových zásielok, vydaný Slovenskou poštou, ktorý budete používať.
Cenník je potrebný pre správne a aktuálne zapísanie cien za podanie poštových zásielok na pošte. Do modulu sa dodáva prednaplnený základnými cenami podľa cenníku Slovenskej pošty.Cenník je možné editovať a podľa potreby pri zmenách v cenníku užívateľom upraviť. Presný cenník pre podanie zásielky nájdete na stránke Slovenskej pošty alebo priamo na pošte .
Link na stránku Slovenskej pošty: http://www.posta.sk/stranky/tarifa-sp
Súbor:Img rsd ciselniky 04.jpg
Druh dokumentu
Vo voľbe Číselníky pošty - Druh dokumentu - je potrebné nahrať Číselník druhov dokumentov, ktoré budete používať. Treba doplniť typy napríklad zmluvy, faktúry, ponuky, výzvy, reklamácie atď.
Súbor:Img rsd ciselniky 05.jpg![]()
V prípade ,ak používate schvaľovanie dokladov na reklamácie cez program JIRA, je potrebné nastaviť v druhu dokumentu kód "REKL", podľa tohoto príznaku sa bude prenášať zapísaný údaj prijatej reklamácie do JIRA , kde sa s ním bude ďalej pracovať ,(bude schválený , zamietnutý , atď.).
Údaje, ktoré sa budú schvaľovať, alebo sa zamietnu v JIRA, je možné zobraziť v Prijatej pošte spolu spustením akcie História stavov.