Evidencia CP podľa workflow pre RBP
Verzia z 13:01, 21. júl 2015, ktorú vytvoril Spin-wiki-admin (diskusia | príspevky)
V tomto článku je postup krokov od zaevidovania cesťáku až po jeho uzavretie v systéme 3. stupňového schvalovania cez rozpočtové doklady, tak ako to bolo zrealizované pre Revírní bratskou pokladnu - zdravotní poišťovnu (RBP).
Do procesu vstupujú nasledujúce role:
- Zadávateľ cestovného príkazu (CP), pracovník odboru
- Jeho priamy nadriadený, schvaľovateľ CP
- Správca rozpočtu pre CP
- Účtovník pre CP
1. Pracovník oddelenia zaeviduje CP:
- pridá nový záznam, vyplní jeho hlavičku
- nahrá Predpokladané náklady
- nahrá Zálohy - nahratím zálohy sa zároveň vytvorí rozpočtový doklad CP
- Akciou Schvál.zam. sa doklad automaticky posunie na schválenie pred cestou jeho priamemu nadriadenému
Zároveň je poslaný jeho nadriadenému e-mail (avízo) o CP, ktorý čaká na schválenie.
2. Priamy nadriadený: