Workflow - SPIN2: Rozdiel medzi revíziami
Riadok 7: | Riadok 7: | ||
− | + | '''===Postupy pre Administrátora Workflow'''== | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
=='''Nastavenie a definícia parametrov Workflow'''== | =='''Nastavenie a definícia parametrov Workflow'''== | ||
Riadok 30: | Riadok 24: | ||
------ | ------ | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | '''===Postupy pre bežného používateľa Workflow'''== | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | ------ | ||
+ | |||
=='''Workflow nad evidenciami'''== | =='''Workflow nad evidenciami'''== |
Verzia zo dňa a času 10:37, 14. apríl 2016
![]() |
Text na stránke je rozpracovaný.
|
![]() |
Upozornenie: Funkčnosť je samostatne licencovaná. Nie je súčasťou štandardného modulu SPIN2. Pre jej nastavenie kontaktujte konzultanta. |
Workflow je funkčnosť, ktorá umožňuje nastaviť schvaľovanie dokladov a vykonávať jednotlivé kroky schvaľovania podľa vopred pripravených scenárov. Dôležitou súčasťou schvaľovania dokladov je nastavovanie a správa týchto nastavení - tieto činnosti môžu vykonávať len užívatelia s pridelenou rolou Administrátor Workflow.
===Postupy pre Administrátora Workflow==
Nastavenie a definícia parametrov Workflow
Nastavenie: Ak je na databáze sprístupnená možnosť práce s Workflow, môžete zadefinovať potrebné parametre a nastavenia pre spustenie Workflow nad vybranými druhmi dokladov. Definícia parametrov a vytvorenie scenárov je ...
===Postupy pre bežného používateľa Workflow==
Workflow nad evidenciami
Ak je pre doklady v evidencii sprístupnená možnosť zaraďovania dokladov do Workflow a ich následného schvaľovania, je v zozname akcií k hlavnému oknu evidencie pridaná akcia Workflow.
Akcia Workflow umožňuje užívateľovi zaradenie dokladu do vybraného scenára pre schvaľovanie dokladov. Zvolením akcie a jej následným potvrdením sa aktivuje vybraný scenár. Konkrétne kroky schvaľovania potom zodpovední užívatelia vykonávajú v okne Workflow - Moje úlohy.