Workflow - SPIN2: Rozdiel medzi revíziami
(→Postup pre bežného používateľa Workflow) |
(→Postup pre bežného používateľa Workflow) |
||
Riadok 48: | Riadok 48: | ||
− | Konkrétne kroky schvaľovania potom zodpovední používatelia vykonávajú v okne [[''' | + | Konkrétne kroky schvaľovania potom zodpovední používatelia vykonávajú v okne [[Workflow - Moje úlohy|'''Moje úlohy.''']] |
Verzia zo dňa a času 14:57, 15. apríl 2016
![]() |
Text na stránke je rozpracovaný.
|
![]() |
Upozornenie: Funkčnosť je samostatne licencovaná. Nie je súčasťou štandardného modulu SPIN2. Pre jej nastavenie kontaktujte konzultanta. |
Workflow je funkčnosť, ktorá umožňuje nastaviť schvaľovanie dokladov a vykonávať jednotlivé kroky schvaľovania podľa vopred pripravených scenárov. Dôležitou súčasťou schvaľovania dokladov je nastavovanie a správa týchto nastavení - tieto činnosti môžu vykonávať len užívatelia s pridelenou rolou Administrátor Workflow.
Postup pre Administrátora Workflow
![]() |
Kto je administrátorom Workflow? - každý užívateľ, ktorý ma pridelenú databázovú rolu DL_ADMIN vidí všetky voľby prístupné pre Administrátora Workflow. Ďalších administrátorov potom môže pridávať vo voľbe Rola. |
Nastavenie a definícia parametrov Workflow
Ak je na databáze sprístupnená možnosť práce s Workflow, môžete zadefinovať potrebné parametre a nastavenia pre spustenie Workflow nad vybranými druhmi dokladov. Definícia parametrov, vytvorenie scenárov a priradenie rolí jednotlivým užívateľom je základnou prácou pre nastavenie toku dokladov.
- Scenár - voľba je prístupná len Administrátorom Workflow
- Rola - voľba je prístupná len Administrátorom Workflow
- Nastavenia - voľba je prístupná len Administrátorom Workflow
- Aktívne doklady - voľba je prístupná len Administrátorom Workflow
- Moje úlohy - voľba je prístupná všetkým užívateľom - je to základné okno, v rámci ktorého užívatelia schvaľujú doklady podľa postupov, nastavených administrátorom.
Postup pre bežného používateľa Workflow
Workflow nad evidenciami
Ak je pre doklady v evidencii sprístupnená možnosť zaraďovania dokladov do Workflow a ich následného schvaľovania, je v zozname akcií k hlavnému oknu evidencie pridaná akcia Workflow.
Akcia Workflow umožňuje užívateľovi zaradenie dokladu do vybraného scenára pre schvaľovanie dokladov. Zvolením akcie a jej následným potvrdením sa aktivuje vybraný scenár.
Konkrétne kroky schvaľovania potom zodpovední používatelia vykonávajú v okne Moje úlohy.
![]() |
Zaradenie dokladu do Scenára môžete zautomatizovať, ak pre vybraný scenár použijete možnosť jeho spustenia ako Inicializačný. |